slide show


Lördag & Lycklig ♥

Publicerat 2012-09-01 12:00:47 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Just nu känner jag mig väldigt glad och lycklig, på måndag börjar jag rida Sonic, ska bli hur kul som helst, jag trivs bra med den nya klassen och det känns som att livet bara är bra! 
 
Sen hände någonting jag aldrig kommer att glömma i torsdags:
I torsdags så var jag och tog hand om Buster, min förra medryttarponny, skrittade ut i 1 timme och hade det bara jättemysigt! Verkligen kul o träffa honom igen! ♥ 
 
På bussen påväg hem åker jag förbi ett litet stall, som jag åkt förbi säkert 100 gånger, alltid kollar jag i hagen där, och då ser jag något helt oväntat, en söt, vacker liten fjordning som står där och tuggar gräs med sin flugluva, jag ser också att manen är väldigt lik en underbar fjording vid namn Gilbert. Jag har fått reda på genom en kompis att hon som hyr Gilbert har honom runt där jag bor! Jag messade min kompis, och Ja, det visade sig att det Är i det stallet Gilbert faktiskt står... 
 
När jag såg honom bara kände jag det, det kan inte vara någon annan fjordning än just han, Gilbert!
 
 
Tänker på dig varje dag gubben ♥ Vi ses nästa sommar, om inte innan dess 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback