slide show


Fredag/Friday/Viernes

Publicerat 2012-09-21 16:54:15 | i kategori | Lämna gärna en kommentar!


Hahah, fredag skrivet på dem språk jag "kan", hahah, svenska såklaart, engelska och spanska...
Är seriöst sämst på spanska, kommer inte ihåg ett skit från 6:an, lite fail menmen... Hahah, kan lugnt säga att sommaren rensade hjärnan totaaalt....
 
Tänkte berätta lite om dagen:
Gick upp 7, gjorde allt det vanliga u know, äta frukost, byta om, fixa och trixa och näästan missa bussen xD
Hahah, alltid... Seriöst, sista minutrarna i hallen är kaaos för mig, tur att man bor typ 20 meter från busshållsplatsen xp
Första lektionen var Idrott, så kom ombytt till skolan! ;-) Började 9:00 btw...

 
Efter idrotten hade vi SO och Matte, sen hade vi seeen lunch... Typ 12:30... ZzzzZZz... Huungirg och lite halvt desperat går man in i matsalen och inser att lunchen inte skulle bli någe vidare... Aja, fanns potatis som var god ialfl.. ;-)
 
Sen hade vi en sista SEG NO lektion, seriööst, kändes som att lektionen Aldrig skulle ta slut...!
 
Efter skolan åkte jag med Emmie, Anosha och Linda till forum och typ "nolifeade" lite... Hahah... Jag hade inte med mig pengar så ingen shopping där direkt... Menmen, åkte hem sen och ah, "here I am"... :3
 
Känner att inlägget blev vääldigt tråkigt, roligare med bloggning med saker som händer liksom "live", menmen, kände att jag ville berätta om denhära fredagen... Inte för att det var nåågonting särskilt "interesting" menmeeen..
 
Aja, snart kommer orden, "menmeen" och "aja" aldrig sätta stopp, så avrundar inlägget nu! ;-)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback