slide show


Finally!

Publicerat 2012-09-22 00:04:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Bästa pappa har tapetserat mitt rum typ hela kvällen!! 3 väggar i typ grått och en vägg i osborne and littles krokodilskinstapet i typ vinröd färg! Älskar det nya rummet...
 
Inte den bästa bilden, men mobilkameran är som den är ibland! Känns som att jag kommer sova gott inatt!
På typ söndag kanske vi åker och köper möblerna, golvet ska pappa typ olja 2ggr imorgon, sen ska golvet "vila" i någon dag och sen åker möblerna in! Kommer bli sååå Nice och Alva style liksom...
 
Tänkte ha lite "inflyttningsminiparty" i rummet när det är klart! Bjuder några tjejor och checkar nya rummet!? :) Självklart kommer alla mina vänner få se och vara i nya rummet! Känns som att rummet är väldigt Jag! Tapeten är speciell, lite "wild'n free", och det känns ganska jag! ;-)
 
Själv har jag aldrig någonsin sett eller hört talas om någon som har en tapet som ser ut som krokodilskin? >_<
Tänkte lägga mig snart, blir probably sista inlägget för idag...
Goodnight sweethearts, wake up happy! 
 
 
/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback