slide show


Bloggpaus över?

Publicerat 2012-09-07 15:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Nu har jag inte bloggat på snart en vecka, och ja, vad ska jag säga om det...? Det känns verkligen jättetråkigt och jag är väldigt besviken på mig själv... Varje dag har jag tänkt: "Nu ska jag blogga!"
Sen så bah: "Eller nää, palla!" :(
 
Det känns verkligen tråkigt att det har blivit så i veckan, men ska försöka komma igång igen... Tänkte skriva en liten lista med vad det är jag försöker hinna med just nu xD (Kanske inte så mycket, men hahah aja... :3)
 
♥ Skolan och läxor
 Hästar och ridning!
 Kompisar & familjen
 Blogga
 Heheh, geekar ett onlinespel på internet som har med hästar att göra, men gör det bara för att jag har många goooa vänner där! ;-)
 
Som ni ser så har jag lagt in skolan, ridningen och kompisar och familj före att blogga, det är verkligen jättekul att blogga och så, men för mig skulle en värld utan vänner vara väldigt tom...
 
I'm back on track
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback