slide show


BESATT av union jack

Publicerat 2012-09-01 23:25:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Är helt BESATT av "union jack" flaggan! Vill just nu bara ha ALLT i just, union jack! Gaaah.... Love it!
Men det får inte bli föör mycket... Var berädda, bildbomb...: (Vissa bilder har även länkar!)
 
 
Ballerinaskor:



 
Väskor:
 




Förvaring:


Plånböcker:



Tights:
Lösnaglar!:


Lösnaglarna är någonting jag verkligen ska Försöka köpa!! Tightsen var kanske lite mycket, men skulle inte tacka nej till dem! Okej, jag är inte från typ England men jag älskar ändå union jack! 
Hahah, sorry för bomben, men just nu finns nästan ingenting annat i huvudet än detta en stund! Hahah!
 
Är väldigt trött nu, så ska försöka sova... Sov gott och dröm om engelska (venne om man ska säga brittiska elelr engelska? Aja, ni fattar vad jag menar!;)) flaggan! 
 
/Alva
Kommentarer
Postat av: Memmo

Go England!!!!!! Hehehe!

2012-10-01 @ 11:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback