slide show


Ändringar i schemat

Publicerat 2012-09-24 22:04:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Men herregud, hur ska de ha det! :@ Först ändrar dem schemat så vi slutar senare på måndagar, det gjorde dem först typ i fredags, sen ändrade dem tillbaka schemat igårkväll, sen ändrade dem tillbaka det idag igen!
 
 
Blir faktiskt lite irriterad, har ändrat nu så vi slutar...
Måndag: 9:10-15:45
Tisdag: 9:00-15:40
Onsdag: 910-13:45, endast 3 lektioner. Seriöst, hade hellre haft kortare lunchrast där alltså och slutat tidigare på måndagar...
Torsdag: 8:20-16:00
Fredag: 9:00-13:55
 
Hatar mitt schma, fyy..... 
Hoppas att jag får mer info om schemat på mentorstiden imorgon, fattar nada av detta... Fy på min skola nu alltså.. :@@
 
Aja, godnatt på er! Ska gå och lägga mig i mitt ryrenoverade rum nu! Bara garderoben kvar nu! *LIKE!*
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback