slide show


UGGsen är häär!

Publicerat 2012-10-29 19:02:05 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Äntligen är mina UGG´s hemma! Det tog sin lilla tid att få de hem, men värt det var det ändå! 
Hahah, känner mig som värsta storfoten i de just nu! För jag har skostorlek 39 och är 165 cm lång! Venne, men jag tycker att mina fötter är stora.. Hade Lugnt hellre velat ha 37-38 som jag hade förut! Dumma fötter som aldrig vill sluta växa! 
 
Aja! Ialfl nöjd med mina UGG´s! Här har ni en liten bild på de...: (Hehhe suddig :3)
 
 
Fick alfl det som vi hade beställt! Det är ju liksom huvudsaken! Hahah! Så man inte får en kartong hem med papper i!? 
 
Näni, nu tänkte jag kolla om typ Malin eller någon vill skypea, sen så ska jag geeka hästspel som jag fick låna av Josefin! Tönt jag är! Aja! Hästnörd kallas det. :P
 

Ha en bra kväll bloggläsare! :D
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback