slide show


Statistiken har stigit!

Publicerat 2012-10-18 07:54:38 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Mamma sa att hon skulle väcka mig idag halv 7, hahah men hon försov sig tydligen.. xD Hahah! Men nu är jag ju i alla fall uppe och är klar! Får skjuts till skolan idag klockan 8:00! 
 
Stor diss till vädret idag alltså, uuursch! Riktigt dålig höstväder, regnet öste ner för en stund sen... ://
 
Blev såå glad när jag loggar in nu på morgonen och ser att vi hade rekord igår! Det tackar vi länken hos dressyrmupparna.se/ för! Jag hoppas verkligen att alla ni där ute stannar! :)
Torsdag idag... Börjar 8:20 och slutar 16:00, jobbig dag! DX Men har inte matte eller NO, så big like till det! ;)
 
 
Planer för resten av veckan:
Torsdag (idag) : Ska rida min medryttarponny Sonic, jag och min kompis åker ut tillsammans och så! Får se hur jag ska rida, jag vet heller inte hur det blir för Josefin, eftersom att Bronco fick typ ont i hoven i Måndags..! :/
 
Fredag: Malin kommer hem till mig och mina föräldrar ska bort och min syrra ska sova över hos sin kompis, så vi blir väl själva här och har en rolig tacokväll, hahah! Vi lär väl flippa ur och bli lite halvgalna, men det blir nog jäätteroligt! xD
 
Lördag: Inga planer faktiskt, vet heller inte vad Malin har för planer och när hon åker härifrån, annars följer jag väl med till syrrans ridning!
 
Söndag: Plugga?? :OO
 
Måste dra nu, pappa ropar i hallen, verkar som vi ska åka tidigare än 8:00 :P
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback