slide show


Stallets planer för idag!

Publicerat 2012-10-29 10:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


God morgon på er alla!
Mamma skjutsar mig och Josefin till stallet idag! Lyxx faktistk! Slipper vi åka buss! Det har man väl aldrig något emot! Vi får åka buss hem sen förmoligen!
 
Planen ser nog ungefär ut såhär för stallet idag!
 
1. Kolla in i stallet och se lite där, kanske läsa lite i stallboken, se om någon har skrivit något, kolla tavlan och så!
2. Mocka!!
3. Höpåsar
4. Foderhinkar!
5. Lunch! x3
6. Hämta in Sonic & Bronco!
7. Jag rider Sonic och Josefin Bronco! Antar att jag rider dressyr, OM det inte skulle vara så att Josefin har lust att gå med när jag rider ut, men helt ärligt så är jag inte så säker på att hon har lust med det, men kan ju alltid frågaxP
Eller så kan jag rida markarbete på utebanan om det är okej underlag? Ah, jag vet inte! Tar nog beslutet i stallet sen!
 
 
Sonic lille sötis! 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback