slide show


Städat och fixat naglarna

Publicerat 2012-10-14 19:42:18 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ååh vad jag känner mig duktig! :D Har plockat & grejat, dammat och dammsugit mitt rum! Nu är det bara att torka av spegeln kvar, men det gör jag inte preciis nu, men ikväll måste det göras! ;)
 
+ att jag passade på när jag ändå hade lite tid att fixa naglarna för en gångs skull! Hade tänkt ha svart krackelerande nagellack på lila nagellack, men kände att jag ändå blev ganska nöjd med bara lila! Liksom lite mer basic! :) 
 
 
Lite suddiga bilder, men men, nu får det bli så! 
 
Känns som en bra dag, en bra söndag för en gångs skull! Shoppat med mamma, fixat i rummet, fixat naglarna, ätit en god söndagsmiddag med familjen och bara pratat och haft det trevligt! :)
 
Måste ladda för en ny skolvecka, SO prov på torsdag och såå... Har pluggat lite, men mer orkar jag faktiskt inte!
Det får räcka för idag med plugg, får helt enkelt ta en rejäl pluggdag på Tisdag! Och försöka vara så aktiv som möjligt på SO lektionerna nu så att jag lär mig under lektionerna också! ;)
 
Om 20 minuter början Solsidan säsong 3 avsnitt 2, det får ni ju bara inte missa!
 
(Vet att bilden inte är från säsong 3;))
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback