slide show


Spara pengar osv.

Publicerat 2012-10-16 11:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Just nu håller jag på och spara pengar till en iPhone, förmodligen en iPhone 5! Exakt hur mycket min pappa kommer betala och hur mycket jag kommer behöva betala tänker jag inte lägga ut på bloggen just nu! ;)
Men med nästa månads månadspeng har jag precis den summan jag behöver för en iPhone!
 
Om jag köper en iPhone och betalar pappa dem pengarna så kommer jag nog bli ganska pank, men då är det dags att spara pengar till anexet i globen horse show som jag och Emmie ska gå på 2 december! :D
Efter deeet så måste jag spara pengar till lite julklappar! Och en efter jul så är det säkert en del andra grejer jag vill köpa också, alltså inför vårterminen och så! Kanske önskar mig pengar i jul så kan jag shoppa loss sen? :D
 
Men denna Jul har jag också för en gångs skull lite önskemål om Vad jag ska önska mig av släktningar och så!
Inte bara pengar liksom! ♥ 
 
Hahah, jag är en extremt dålig sparare, jag slösar alltid pengar hit och dit, och sen ångrar jag mig! Jag har minst 3 plagg i min garderob som jag ångrar att jag köpte, som jag har köpt för mina egna pengar som jag sparat ihop! >_<
 
Hahah, bjuder på en lite random bild på mig... 
 
 
Försöker ni också spara pengar till något? :P
 

/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback