slide show


Sonic Måndag

Publicerat 2012-10-22 20:33:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Red med Josefin i ridhuset. Eftersom att Bronco typ är halt eller något i ena bak så ska Josefin rida i 30 min skritt och lite trav! Så jag red upp själv först och red typ 30 min, sen kom Josefin och så red vi i 30 min tillsammans sen!
Jag red alltså sammanlagt i runt 1 timme och Josefin i 30 min! :)
 
("Öronbild" på Sonic^^"
 
Gick inte så bra idag, kom liksom inte på någon plan på vad jag skulle göra och det var lite mycket folk i ridhuset och dressyrträning så då måste man vara vaksam för det osv.! Så då tappar jag lätt fokus och tappar bort mig i det jag skule göra och då måste jag börja om på nytt :/ Men nu när det är så kallt och regnigt så blir inte precis underlaget på banan bra. Det är värsta pölen xP Så där går det inte att rida... ://
 
Hahah, så söt! Stallkatten Bob var lite törstig så vi fyllde på hans vatten! Men den bordskämda kissemissen ville inte ha vatten i skål, nene. Direkt från kranen ska det va! :P
 
 
 
 
Hahah, gulligt va? :D
 
Tänkte förbereda för ett inlägg om tankar snart, om grejer hur vissa tror att de bara kan göra precis hur de vill och så... Trött på´t! Men pallar inte börja nu, men lovar, snart, snart kommer ett inlägg om det. 
Skulle tro att det kommer nästa vecka... ;)
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback