slide show


Söndag

Publicerat 2012-10-21 11:29:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


God morgon på er alla! 
Gick upp runt 10:50 idag, blev väckt av mamma.. *Suck*, aja sov i alla fall kanske 9,5 timme, så det får helt enkelt duga!
 
Börjar dagen med att kolla runt lite på bloggar och lyssna på musik... Mitt lilla schema för idag:
 
1.Plugga
2. Lunch
3. Åker med familjen till farmor, påvägen dit gör vi några ärenden...
4. Åker hem och ser till att inte missa Solsidan!!
 
 
Hahah, inte så mycket att göra idag alltså, skulle kanske ha varit med Amanda, men det blev inte så för mamma sa att det inte gick, och okej, sant, för hade aldrig hunnit, ska börja åka till farmor typ klockan 14?
Sen frågade Josefin om vi kunde göra något, men det kan jag ju inte heller :/ Syynd!! Som tur träffar jag ju henne imorgon! 
 
Har musikhistorieprov på Torsdag och spanskaprov på Onsdag, skulle helst bara säga: "I DON'T CARE!".
Meeen ÖÖH, får inte slippa undan det! Hahah, men hade verkligen inte haft någonting emot det..!
Typ 5 eller 6 dokument med ganska mycket text i som jag ska läsa tills torsdag, ja och kunna det såklart...
 
/Alva
Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mysig dag :)

2012-10-21 @ 18:44:02
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback