slide show


Snö?!

Publicerat 2012-10-25 22:34:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!



(Dålig bild men heheh)! När mamma och jag precis släppt av Josefin hemma hos sig så märkte vi att det började snöa!? :O Men det varade inte så länge och det kommer nog försvinna under natten skulle jag tro för marken är nog inte tillräckligt kall än! Ligger i sängen och hör hur det Stormar utanför.... Lite mysigt nästan, hahah! Jag är lite konstig jag! Inga biverkningar för mig från sprutan som vi tog idag! Inte öm på armen alls elr så!;) Faktiskt nästan lite glad över mig själv att jag inte är spruträdd! :p
Godnatt på er!
Ska försöka uppdatera imorn innan skolan, får se om jag hinner elr inte! Det märker ni! :)
(mobilbloggning...)
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback