slide show


Slutar tidigare!

Publicerat 2012-10-18 15:56:19 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Hade utvärdering på Science som var min sista lektion! Så fick sluta 15:40 istället för 16:00! :) 
Bussen går från skolan 16:25 mot stallet, så får vänta ett tag.. :// Men Josefin kommer hit tidigare så sitter vi väl någonstans i min skola och gör typ ingenting! Hahah :P
 
Ialfl roligare att vänta med en kompis än själv!! ;)
 
Tänkte nog rida dressyr i ridhuset med Sonic idag! Blir nog rätt kul! Hoppas att jag kan lyckas rida där när det inte är så mycket träningar ialfl! Så skönt när det inte är proppat i ridhuset, tappar liksom konsentrationen om det är det... :/ Men i Måndags när jag red dressyr med Sonic i ridhuset var det jätteskönt för det var bara typ 2 andra hästar där inne! Hoppas på ungefär samma idag! :D Måste lära mig ridhusschemat lite mer "utantill"... x3
 
 
Inget mer att skriva nu, men ska försöka klicka någon bild på Sonic! Och eftersom att Josefin bara ska leda Bronco i en kvart så kanske Josefin kan fota/filma lite när jag rider i ridhuset!! 
 
 
Jag när jag var liten!:
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback