slide show


Skypear!

Publicerat 2012-10-28 22:35:52 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


 
Malin och Midnight från träningstävlingen 30 september! Saknar den tränignstävlingen! Hade utan tvekan velat spola tillbaka tiden till när jag stod utanför ridhuset och att få sitta upp, rida fram och göra om allt igen... Göra det bättre och inte göra de dära "big misstakes" som jag gjorde då!
 
Malin kanske hänger med och kollar när jag hoppas med Sonic på Torsdag! Kul! Emmie skulle kanske ha följt med och tittat på när jag red någon dag den här veckan, men Emmie kunde tyvärr inte någon av dagarna jag ska rida Sonic :/ Så nu ska Malin kanske följa med istället! 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback