slide show


Saknar dig, Buster ♥

Publicerat 2012-10-23 11:30:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Buster, min förra medryttarponny. Saknar dig... :( Saknar honom jättemycket, träffade han senast, hm... Tror det var den 24:e augusti? Buster är en helt underbar brun jättesöt ponny! Men Buster blev lite dålig och så så kunde inte rida på länge... Fick då ett mejl av Maja som hyr Sonic från karlshem och hennes mamma om att jag kunde bli medryttare till Sonic! Dem som ägde Buster funderade oxå på att sälja honom till hösten, så då blev det så, jag provred Sonic, allt kändes jättebra. Jag slutade på Buster, för min ridning och min utveckling var det liksom rätt.
Saknar självklart Buster jättemycket, men samtidigts så är jag ju Jättejättenöjd med att få vara medryttare till Sonic!
 
Men kommer aldrig sluta sakna Buster, samma som jag saknar min första medryttarponny Vilgot! 
Buster:
 
Otroligt saknad ponny, men kommer aldrig att glömma honom, enligt mig så var Buster verkligen ponnyn med "glimten i ögat". ;-)
 
Buster kommer alltid att förbli i mina tankar!
 
Men jag trivs ändå helt otroligt bra som medryttare till Sonic, Sonic är också en helt fantastiskt underbar ponny, en riktigt snygg kille! :D Som jag verkligen börjar känna att jag börjar lära känna mer och mer för varje gång jag träffar honom nu! 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback