slide show


Planer för veckan

Publicerat 2012-10-22 22:31:36 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Kommer lite försenade veckoplaner! ^^
 
Måndag: Red medryttarpownie Sonic!
 
Tisdag: Tandläkaren! Så går tidigare från skolan! YEEY! Slipper sluta 15:40! Whihoo! Hoppas vi får det besked vi vill ha om mina hemska tänder, försök för tandställning Nummer 2... Annars kommer mina föräldrar få betala 20-30 000 kr. Så här ful i mun kan man ju inte gå. Kan berätta lite senare mer om det där med mina tänder! ;)
 
Onsdag: Ridnig på ridskolan, ingen aning säkert om det är dressyr/hoppning. Det får vi se! Hoppas på hoppning igen och att jag får Cheer Guy! Emmie hänger kanske med och tittar, kanske bilder och film om hon hänkar?
Kul! :)
 
Torsdag: Sonic efter skolan med Josefin! Slutar 16:00, ÖÖH tråååk! Aja, näst sista dagen sen Höstlov! Jobba jobba!! + Musikhistorieprov, NICE!
 

Fredag: Längtar bara tills att klockan är 14:55 och min NO lärare säger "Ha ett trevligt höstlov, hejdå".
ÅÅÅÅH vad det ska bli skönt med looov! Känner mig så värld det efter att slit nu efter hittils allt jobb den här terminen! Antar att jag är med Emmie efter skolan! Kanske städar vi för att tjäna lite pengarn hemma hos mig?
 
Det är planerna för min vecka, vad är era planer?
 

/Alva
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback