slide show


Planer för Höstlovet

Publicerat 2012-10-29 10:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Måndag: Ska till Sonic, iingen aning vad jag ska göra, men skulle tro dressyr!
 
Tisdag: Ska till Sonic, tror jag ska rida dressyrträning 18:00, åker väl ut så jag är framme typ klockan 13:00 eller 14:00 så har jag massa tid och mocka, höpåsar, foderhinkar, fixa Sonic och rida fram!
 
Onsdag: Ridskolan på kvällen! Tror det är dressyr på schemat! Tror det blir kul!
 
Torsdag: Sonic! Tanken är att jag ska hoppa, och frihoppning i ridhuset är 10:00-12:00 eller så var det 10:00-11:00!
Ialfl, vill ha någon med mig... Vet inte om Josefin vill följa med, men skulle vara Toppen! Eftersom att hon ska leda Bronco eftersom att han har en hovböld så kanske hon inte har lust att åka till stallet 8:30... Men skulle vara helt Underbart snällt av henne om hon kunde följa med! 
 
Fredag: Skönt! Inga planer alls ännu! Antagligen förbereda inför Lördagen!
 
Lördag: Halloweenfest! Vänner till familjen kommer och vi har den årliga halloweenfesten hemma hos oss! Ska bli kul! Amandas och min familj har en tradition att ha halloweenfest varje år! Men andra kommer också!
 
Söndag: Antagligen ladda för skolan... Urs, längtar verkligen inte tills den här dagen kommer, skola, blää..
 
Så ser min vecka ut, ridning 4 dagar lite annat de andra dagarna! Kommer säkert bli en hel del andra grejer än vad som står här nu! Resten av familjen är ju lediga, så de kanske har några planer också som jag inte vet om ännu osv.!
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback