slide show


Nöjd med idag

Publicerat 2012-10-24 22:50:22 | i kategori | Lämna gärna en kommentar!




Emmie hängde med och filmade, tänkte lägga upp filmen sen. Åt middag när jag kom hem, tittade på tv, pluggade inför Musikhistorieprovet i 10 sekunder, hahah! Bryr mig inte om det provet just nu hahah -_-
Blev hoppning och red Cheer Guy, högst typ 60 cm, så inga högre höjder idag direkt, men känner mig ändå ganska nöjd! Cheer Guy var ganska stark i höger idag, mer än förra veckan! Men verkligen roligt var det idag. Vet till nästa gång att jag fortfarande måste bli bättre på att då upp farten på han. Bytte galopp över hindrena typ varje gång, dock lite korsgalopp någon gång, men ändå, duktig kille Cheer Guy! Känner verkligen att det är hoppning jag brinner för och vill lägga mest tid på i ridningen, såå kul är det!
Nu är klockan rätt mycket och så, får se om ni får videon idag elr imorn;)
Hahah på bilderna (lite suddiga) ser ni Emmie och Cheer Guy! Cheer Guy är en liten storhäst,precis över ponnygränsen, tror jag? Hahah Josefin lär veta det! Hon vet mer om mig på den hästen!;)


Godnatt!

/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback