slide show


Mössa, vantar & halsuk + Jacka

Publicerat 2012-10-28 17:05:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Jani, mina planer som imorse var att sitta i pyjamas hela dagen och bara "nolifea" blev inte riktigt som tänkt! :)
Hängde med mamma och shoppade istället! Vilket jag definitivt inte ångrar! :P
 
Först var vi i forum och jag köpte mössa, halsduk & vantar! Behövdes verkligen! Köpte allt det på H&M! Nöjd faktiskt! Okey, bara mössan och halsduken var helt matchande, men ärs! Man tänker inte precis Såå mycket på det! (Klicka på bilderna! ^^)
 
 
 
 
Gick in på H&M:s hemsida när jag skulle fixa alla bildlänkarna, hahah, självklart, då ser jag ett par vantar som matchade! ;) Fail! Aja, men jag tror att vantarna var slut, för det var en krok som var helt tom och mamma sa:
"Tror de matchande är slut, men det kanske inte spelar så stor roll?" Och nej, det gör det inte, inte precis hela världen :P Här är vantarna som "matchade":
 
 
Sen började jag och mamma kolla på jacka, trodde det skulle bli ett evigt letande då jag inte är lätt av mig! Tar inte vad som helst, det måste kännas "my style".
 
Vi passerade Sisters och gick in, det första jag ser som bara lös upp mina ögon var en "puff" jacka från Lee!
När jag såg att det var "Lee" så tänkte jag att den kanske skulle vara för dyr? Men nej! Den kostade 1199 kr!
 
De hade 2 kvar, båda i XS, provade den och den var för liten :/ Men det var jättetrevlig personal där!
De kontaktade Sisters på drottninggatan och de hade en i storlek Small, de hängde undan den och jag & mamma åkte och hämtade den! :D Weeei! Hahah...
 
 
Faktiskt ganska nöjd med det mamma köpte åt mig idag! Verkligen nödvändiga saker... Halsduk,  mössa, vantar och jacka! Yey! Nu överlever jag vintern! :)

Hittade inte riktigt om sisters har någon onlineshop, men Lee jackan finns ialfl på Ellos för samma pris!
HÄR hittar ni den! Tänk bara på att storlekarna är väldigt små! Jag är 165 cm lång och väger 40 kg och har storlek S! Typ precis så den passar mig med en långärmad tröja och kofta! ^^
Vad har ni gjort idag då? 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback