slide show


Mössa JH Collection

Publicerat 2012-10-22 11:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


 
Den här mössan från Hööks JH collection är såå fin! Har faktiskt inte sett den IRL än, men verkar jätteskön och sjukt fin är den! 
Till priset 129 kr, snacka om bra pris om jag får sägat själv! Köpte själv en mössa förra året för 149 kr som var 1000 gånger fulare! :P
 
Den här mössan skulle jag kunna ha til vardags! Jag menar bara för att man har köpt den på en ridsportbutik så måste man ju inte ha den i stallet? :)
 
Vad tycker ni om den här mössan? Har ni den? 
 

/Alva
Kommentarer
Postat av: kajsa

jag tycker att den mössan är fin :)

2012-10-22 @ 18:33:13
URL: http://kajsashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback