slide show


Migrän

Publicerat 2012-10-08 22:06:15 | i kategori | Lämna gärna en kommentar!


Idag har jag haft migrän sen typ klockan halv ett, urs! Dagen har annars varit bra, lite jobbiga lektioner, typ Spanska var värst xS Men på mattelektionen skulle vi åka en bit till en fritidsgård för att typ personalen ville visa stället och hoppas att flera ville komma dit!:) Det var mysigt och hahah fan bästa mattelektionen ever, vi fick göra VAD vi ville på fritidsgården, heheh så Emmie jag & Anosha spelade bilspel på X-box, höhö... Geeks?:3 Sen när jag skulle rida Sonic i stallet så hade jag helt Hemskt ont i huvudet!:( Det blev bara värre och värre! Kändes som att jag skulle spy, men hahah det gjorde jag som tur inte! Så först så skulle jag kanske inte rida Sonic alls för att jag hade såå ont i huvudet, men sen så blev det lite bättre så då red jag! Och det gick Toppen! Hade 2 bommar och 1 litet skutt! Sonic var verkligen duktig idag, nöjd med hans insats med tanke på att jag inte mådde 100%! Men nu ska jag sova, och uppdateringen har varit så dålig idag för att jag hade migrän!:( Men nu är det över, Som tur!<3

Hahah, bjuder på en bild på mitt öga, 100 naturligt öga på bilden, hahah... <3

/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback