slide show


Geekkväll med Malin del ➊

Publicerat 2012-10-19 16:08:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


På bilden ser ni mig & Malin sist vi hade geekkväll :P
  
Nu är jag och Malin hemma hos mig, allt köpt för tacodinner sen! :D Hahah! Malin har med sig sin dator, jag har med mig min skoldator hem för första gången i mit liv typ, hahah xD (Hade med mig min skoldator i 6:an hem en helg en gång, den låg i väskan hela tiden,hahahah) Och så har jag ju min älskade egna dator hemma också! Den datorn och jag ha rest runt här och där, och varit med om tragiska stunder! :/ Som när jag spillde vatten på den och datorn blev suur på mig och inte ville sättas på på flera dagar! xD Heheh, nä men min dator är min Numero 1!
 

Ikväll ska vi bara sitta och lana, riktiga geeks.. Nu kanske ni undrar, " Vad ska ni göra med datorerna hela kvällen då? " Jo, vi ska spela hästspel, riktiga TÖNTAR!
 
Hahah, här kommer töntarna, watch out...
 
 
/Alva
Kommentarer
Postat av: Elsa

Fin blogg! Kolla gärna min och glöm då inte lämna en kommentar!

Ha en bra dag!:)

2012-10-19 @ 17:45:46
URL: http://ezzaaass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback