slide show


Lådor och fix till rummet

Publicerat 2012-10-13 12:21:00 | i kategori | Lämna gärna en kommentar!


Idag gick jag och Emmie upp typ 9:30, stekte lite bacon till frukost, heheh! Sen fick vi lite bråttom för jag skulle hänga med mamma för att kolla på fövaringslådor till mitt rum och Emmie skulle hem till sig och så! 
Kom precis hem och köpte 2 kartonglådor till min nya hylla som vi köpte förra helgen och 1 lite större låda!
Lådorna är lite "London inspirerade", tror det blir bra! ;-)
 
Såhär ser lådornas motiv ut:

 
"Step" hyllan: 
 
 
Satt så blev det! Men det blir nog bra! :)
 
Venne, men känner mig lite deppig just nu, har inget att göra idag....... :( Hoppas något som verkar roligt dyker upp, just nu är det bara att vara hemma... :/
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback