slide show


Kaos SO, som vanligt

Publicerat 2012-10-19 10:54:45 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Så trött på att ha vikarie nu på SO:n, vi har haft vikarie i 3 veckor nu liksom, jobbigt.. Bara kaos på lektionerna och ingen lyssnar! :// Igår hade vi prov, gick dååligt! Hahah... Längtar inte precis till när vi får resultaten! Men än sålänge så är inte änns proven rättade! 
 
Jag 2009 på Taffsnäs fjordingridläger:
 
 
Jag och Vilje 2010 på Taffsnäs:
 
 
Jag och Frans på Taffsnäs 2011:
 
 
Jag och Gilbert 2012 
 
 
 
Av mina ridläger på Taffsnäs så var 2012 bäst, saknar Gilbert så mycket... Men sommaren 2013, måste jag få träffa honom igen! (Hahah, han hade verkligen det finaste schabraket hahahahahahha)
 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback