slide show


iPhone 5, beställd!

Publicerat 2012-10-23 22:30:07 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ååh vad jag är glad! Min bästa underbaraste pappa beställde precis iPhone 5 vit till mig! Ååh så glad jag är!
Hade lite svårt att välja färg (svart/vit), svart är klassiskt och blir kanske inte lika lätt typ smutsig? Ah jag vet inte, men jag gick på Min egen magkänsla och inte vad någon annan tycker! iPhone 5 är lätt (enligt mig) den snyggate telefon du kan ha just nu! :D Känns NICE! Emmie kanske ska få iPhone 4s/eller iPhone 5??? Men bara kanske!
Hoppas att Emmie kanske får iPhone 5 så kan vi ha de tillsammans, hahah tönt jag är! xP
 
 
Det jag verkligen gillar med iPhone 5 är att den är så tunn!! :D Alltså smal liksom, hahah jämfört med min Sony ericsson Xperia x10 mini! :P Men självklart inget fel med de som har den mobilen! Fast jag gillar iPhone 5 bättre en min sony erikcsson såklart! ;)
 
iPhone 5 som pappa beställde åt mig för en liten stund sen kommer nog att komma i början/mitten på November! Så några veckor! Längtar!
 
Under tiden måste jag bara fixa mitt SIM kort och ett skal!
Har tittat lite på internet, vill ha ett med bling till iPhone 5! Tips? Snälla hjälp mig kära bloggläsare?
 
Klicka för full storlek!
 

Gillade det här, eftersom att jag är lite besatt av union jack så passar det perfa! Och lite mer girlpower med rosa, haha! Och det är värsta bling ju! Gillar det skarpt! Men venne, kanske ser, veet inte ? Snälla tipsa mig om iPhone skal till iPhone 5! :) Alla bloggläsare som vet någonting, bara att kommentera och länka in tips och förslag! Det vet ni! Vi blir Alltid jääätteglada över era tips! 
 
Jag tyckte också att det här var fint:
 
Skal for Apple iPhone 5 / Hårt Skal /Glitter /Bling / Rosa
 
Men det var slut i lager tyvärr ://
 
Så nöjd med den här dagen, trotts att jag vaknade med sämsta humöret, till att gå och lägga mig med TIP TOP humör! Ska få tandställning, iPhone 5, verkar som att mina UGG:s är påväg, snart höstlov, ridning på ridskolan imorn, hahah! Känner mig bara allmänt lycklig!
 
Men ni som läst bloggen ett tag kanske har märkt att min dagsform går i vågor! Hahah!
 
 
Kollat på Svenskahollywoodfruar, sista avsnittet för säsongen :/ Men hörrni, klockan tickar! Godnatt på er alla fina! Ska försöka uppdatera lite imorn ialfl! ;)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback