slide show


Hos Josefin!

Publicerat 2012-10-29 17:10:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Varit i stallet nu och så! Ridpasset gick,, hm...Lite blandat kan jag säga! Men myycket bättre mot slutet ;D
Nöjd med min och Sonic´s insatts när jag bestämde mig för att ta "mig själv i kragen!"
 
Är hemms hos Josefin nu, kööööer över bron hem till mig! Så får helt enkelt vänta och se när det verkar bli mindre köer och sen tar jag bara bussen, om inte mamma kan hämta mig!? Hoppas!! :3
 
Så nu är jag hemma hos Josefin tills att köerna minskar och så! Så kan jag åka hem sen! Men nu bakar vi kakor!!!!
Vaniljdrömmar!! :D
 
 
Skriver senare om hur ridpasset gick idag!;)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback