slide show


Hoppningen igår, Lite om idag...

Publicerat 2012-10-12 08:08:39 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Förlåt att uppdateringen igår var usel från min sida.. Berättar lite kort om hur det gick och vad jag gjorde:
Jag hoppade på ute banan, först hade vi två lite lägre hinder och vi hade med mattan som var typ röd på ena sidan och typ "silvrig" på andra sidan, det gick bra, och så hade vi ett annan kryss längre ner på långsidan.
Sen när jag skulle hoppa dem små skutten i andra varvet så hahah, tyckte Sonic att den silvriga mattan var lite läskig, och jag var inte tillräckligt bestämd först så lite långsamt drog han sig in mot mitten och vi typ "missade" hindret. Menmen, sen kom jag igen med lite draghjälp av Josefin och Bronco! Då funkade det finfint! Sen kom jag igen själv och det gick också bra och sen när jag sen efter en stund skulle komma ytterligare en gång till på matthindret så vek han (mitt fel) av igen, men det var för att det kom en häst bakom buskarna liksom precis snett till vänster från oss när vi red som också skulle in på ute banan!
 
Men sen så höjde jag lite åt mig till typ 70 cm och först tror jag att vi klarade det utan att riva, sen kom jag lite fel in på hindret en eller två gånger så då rev vi. Menmen, sen kom jag igen och han klarade det! Vill ju inte sluta med att han river liksom, hahah! ;-)
Sen sänkte jag igen så hoppade Josefin och jag igen! Så vi hade väl hindrena på typ 50 cm för det mesta, bara det att jag tog några språng med Sonic på 70 cm sen! Men jag är riktigt nöjd med Sonics insatts och han var duktig!;-)
 
 
Idag så ska jag och Emmie hämta min syrra på skolan och åka till forum, fixa och bara kolla runt lite där! Mysigt! Sen åker vi väl hem till mig, lagar tacomiddag och bara har det roligt! :)
Tänkte kolla på gina i forum idag, har sett en tröja på deras hemsida som verkar snygg!! :D
 
Finns också i svart! ;-) Klicka på bilden så kommer ni till varan på ginas hemsida! BIG LIKE till kläder med öggna ryggar! :)
 
 
Måste byta om nu, hehehe får inte missa bussen! 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback