slide show


Hoppning elr dressyr?

Publicerat 2012-10-24 13:05:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Förra veckan så sa min ridlärare att det kanske skulle bli hoppning nästa vecka också eftersom att det hade varit så lite hoppning den här terminen! Hoppas verkligen på hoppning idag! Red ju Cheer Guy förra veckan, även kallad "Fjuppe"! Han är rolig att rida, lydig och snäll, men ändå inte bara åka liksom! Han kan lätt bli för lång liksom, så man kan inte bara gasa, gasa, gasa, och heller inte sega till det för mycket!
 
 
Om det är hoppninig idag ska jag försöka se till och få lite mer fart på han, tempo, var lite väl långsam ridning förra veckan, men det gick ju liksom! ;)
 
Min ridskola ÄGER, den är Bäst, så är det bara..! Min ridlärare är så bra, lär mig massor varje gång!
Jag står för att jag rider på ridskola. Nu kanske någon läsare som läser detta tänker:
 
"Hahahah, vilken LOSER, hon rider på ridskola, inte änns en egen häst? Fan vilken tönt."
 
Ni som tänker så, sluta trycka ner ridskoleryttare. Jag rider på ridskola 1 dag i veckan och min medryttarponny Sonic 2 dagar, jag är Jätteglad över det jag får. Jag älskar att rida på ridskola och ha medryttarponny, för mig duger det perfekt, jag skulle faktiskt inte hinna med fler ridningar i veckan!
 
Idag hoppas jag på ett bra ridpass, ska verkligen försöka ta någon bild och blogga när jag kommer hem!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback