slide show


Helgplaner

Publicerat 2012-10-05 22:14:34 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Srry för att det inte varit så bra uppdatering idag, men helt ärligt, jag har inte haft någonting att skriva om? :S
 
Har kollat på x factor typ hela kvällen med familjen, mysigt! :) Venne riktigt om jag är världens "fan" av x factor, känns som att alla sånnadära "sångprogram" är ganska uttjatade, menmen, det duger alldeles utmärkt en Fredagkväll för mig! ;-)
 
Helgens planer:
Lördag: inga planer för förmiddagen direkt, ska kanske åka till en klädbutik i stan! Men får se! Sen ska Josefin komma hem till mig och sova över, planer är att vi ska kolla på Avatar och bara ha kul! :)
 
Söndag: Hahah, inga planer, bara softa lite kanske? ÖÖÖÖÖH, måste plugga inför SO prov, men venne om jag pallaaaar... Är fett shoppingsugen, så om det inte blir någon shopping imorgon så kommer jag vela kolla lite på söndag! ;-) Känns som att det var ett tag sen jag köpte något nytt nu, och nytt behövs Alltid!
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback