slide show


Godnatt för ikväll/inatt bloggen

Publicerat 2012-10-14 00:55:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Känner att det blev lite sen kväll nu... Skypeat med Malin vääldigt länge, för att vara jag ialfl! :P 
Har nog helt ärligt aldrig skypeat så länge utan avbrott!!! :o ? Från 21:02 tills nu... :3
 
 
 
Är verkligen trött nu, som tur är jag redan helt klar, borstat tänderna, tvättat ansiktet, borstat håret, bytt om till pyjamas, fyllt på vatten i muggen brevid sängen! Nu ska jag verkligen bara lägga mig i sängen och sova, kommer nog inte ha särskilt svårt att somna inatt kan jag säga! ;)
 
Planerna för imorgon är inget, om inte något annat dyker upp så tänkte jag kanske städa lite här hemma och se om jag kanske kan tjäna lite pengar? :P Mitt rum behöver verkligen städas, dammas, dammtorkas, dammstugas, torka spegel och det lilla glasbordet!! Och plugga SO för vi har SO prov på Torsdag, och vill ju inte faila helt totalt!
Men hörrni, godnatt på er! 
 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback