slide show


Fyy på mig!

Publicerat 2012-10-29 23:58:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Skypeade först med Malin men sen dissade jag henne för det gick inte att spela hästspelet samtidigts som skype, för då laggade spelet jättemycket :// Så då sa jag att vi kunde skypea lite senare..
Men jaha, gissa... Jag glömmer såklart bort tiden och sitter och geekar hästspel i 3 timmar. Fyfan. Fyy vad jag känner mig som väärsta nolifern! Hahah.. Ah, nu blev det så. Ångrar det totat!
 
Sen när jag kollar på klockan och bah "OOOH SHIT". Sparar och stänger direkt av! Går in på skype och fb för att kolla upp med Malin.. Malin har loggat ut :( Åååh vad jag känner mig taskig!! Verkligen jättejätte taskig!!
 
Imorn ska jag först på förmiddagen kanske åka och klättra med mamma, syrran och syrrans kompis! Hahah, då får jag visa upp min osmidighet! (Ska klättra på något klätterverk typ...:p)
Sen åker jag till stallet så jag är framme kanske 16:00? Hoppas mamma kan skjutsa mig!!:3
 
Fixar Sonic och värmer upp 30 min innan min dressyrträning! Sen rider jag för tränare 18:00-18:30! Ska bli kul! Tror det blir ett ganska lärorikt ridpass?? Hoppas det! Att jag får mycket utav det! :)
 
Jani, nu måste jag faktiskt gå och lägga mig, upp tidigt imorn DX 8:00!!! AAAH! Hahah! Ska åka tilll klätterverket typ 9:30! :00 Och syrrans kompis kommer hit 8:00 (grannen) och käkar frukost! Sen drar vi antar jag! 
 
God natt allihopa!
Förlåt Malin :( <3
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback