slide show


Försenade, Planer för vecka 43

Publicerat 2012-10-25 08:16:51 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Heheh, som vanligt försenade... ッ
 
Torsdag (idag): Börjar 8:20 slutar 16:00! Så jobbigt! Men som tur ingen Mattelektion eller NO! Yey! Jag slipper tänka, hahah! När jag slutar kommer Josefin till min skola så tar vi bussen härifrån till stallet! Ingen aning vad jag ska göra idag med Sonic, får se... Antar dressyr i ridhuset, det finns ju inget annat ställe att rida nu liksom, hade varit NICE med uteritt, men vet inte om det går, beror ju på hur min kompis Josefins medryttarponny Bronco mår och vad Josefin får göra! 
 
Fredag: Jag & Emmie drar hem till mig efter skolan och städar huset för att tjäna pengar! Heheh! Antar att Emmie städar huset och sen sover över! 
 
Lördag: Klockan 11:30 ska vi kanske möta upp Emmies moster och sen åka hem till henne i stan typ och vara hundvakt till hennes Mops! Jättesöt är han! Melvin! Whii! Hihi, träffa han i somras, gulliplutt!!
 
Söndag: Inga planer alls faktiskt, haha! Tänkte precis skriva : "Plugga, göra läxor och ladda för en ny skolvecka."
Men kom ju på att det är HÖSTLOV. Åååh vad skönt!! Hahah inga planer vad jag vet, men vet jag någonting så skriver jag det! ;)
 
 
 
Titta så söööt Melvin (svarta mopskillen) äääär! Plutt! Fast han är nog inte lika liten nu! Xp Bilden skulle jag tro är från i sommras!
 
 
Just nu sitter jag i kafeterian i skolan med Anosha och Felicia, snart kommer Emmie! ^^
Börjar om 5 min, hahah! Hade lite bråttom imorse, gick upp 6:30
 
Duschade
Åt frukost
Fixade mig
 
SKYNDADE TILL BUSSEN!! (som gick 7:40 ungefär)
 
 
Men nu mst jag sluta skriva! Ha en bra dag! 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback