slide show


Dressyr för tränare!

Publicerat 2012-10-30 22:39:53 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Red dressyr idag för tränare! :D Jättekul var det faktiskt! Övade på att han skulle gå frammåt och galoppfattningar, ställa ytter och rakställa! Lärde mig faktiskt en hel del! Som jag inte tänker glömma! xP
 
Tror det kommer bli en toppen dag imorgon med Malin & Josefin! Ridning på ridskolan, sen dra hem till mig, heheh! VÄRLDENS GEEKS!! Vi ska gå bus eller godis ;P (tjoooocka?!XD) Sen sover vi hos mig, och sen upp tidigt och så kör pappa oss till stallet! Malin ska alltså följa med och kolla när jag hoppas Sonic!!
 
Måste sluta nu, skypear med Malin och så! Har tyvärr ingen bild..! Så ni får tyvärr ett "bildlöst" inlägg :(
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback