slide show


Dålig start....

Publicerat 2012-10-23 07:59:07 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ville inte gå upp ur sängen imorse. Såå trött... Låg kvar i 20 min, somnade om och drömde vidare...
Idag känns allting jättekonstigt och tråkigt. Flingorna smakade konstigt. fy. Även fast det var en helt ny förpackning? Vet inte heller vad jag ska ha på mig? Idag är typiskt en sån dag då jag bara vill vara hemma och bara ta det lugnt liksom.. Men det funkar inte så, jag kan inte vara hemma bara för att jag vaknade på fel sida.
Hoppas att jag hittar något i garderoben och får en andra chans, kanske blir jag gladare senare??
 
Ska försöka uppdatera typ ett inlägg i skolan, får se vad jag hinner! *GLAD* För missar (heheh) 5 min av SO:n hela Svenskan och hela Science! xP
 
 
Hahah, har inga typ inga bilder på den här datorn som jag bloggar från, så ni får en bild på mig när jag var liten.. Ni kanske har sett den förut, men hahah, nu är det den här ni får! ;P
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback