slide show


Cheer Guy & dressyrmupparna!

Publicerat 2012-10-17 21:29:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Är så jävla glad just nu! Emmie var med och tävlade på dressyrmupparna.se! Jag och Emmie ska gå på showen på söndagkvällen, och Nu när Emmie vunnit 2 biljetter till dressyren på förmiddagen på Lördagen (1 december) så kommer vi att vara där lite Lördagen och Söndagen! Asso fan vad kul, srry för språket, men BAM, såå kul! :D
 
Hahah, nu kommer dressyrmupparna bli en blogg jag tänker börja följa mer, att Emmie faktiskt vann! AAAH kan inte fatta det!! :P
 
Lite om hoppnigen på ridskolan idag:
Red Cheer Guy, allt gick toppen och vi hoppade en liten bana! Hoppade väl som högst kanske 70 cm? 
Men väldigt nöjd med idag faktiskt! Liksom år och dagar sen jag red Cheer Guy! En riktigt fin kille, brun, connemara! Han är en liten stor häst, typ precis över ponnygränsen! Lite skillnad mot att rida Pia Lotta! ;) Hahah!
 
Bilder tagna av Josefin på Cheer Guy (Cheer Guy kallas även Fjuppe!):

Hahah, själv hade jag bara en bild på honom, en riktigt dålig och lite halvt suddig bild xD
Hahah, tur att man har bra vänner som har lite bilder som de bjuder på ialfl! ;)
 
 
 
Så glad för det här med biljetterna som Emmie vann på dressyrmupparna.se/!! Här ser ni inlägget, bevis på att Emmie vann! HÄÄR! :)
 
I inlägget där Emmie vann biljetterna så blev våran blogg länkad, tack såå mycket ni som klickat in på våran blogg via dressyrmupparna.se/ hoppas verkligen att ni stannar! Lämna jättegärna en kommentar eller skicka mejl till våran mejl adress: [email protected] om vad just Du tycker om våran blogg!
 
 
Tack dressyrmupparna.se/, ni gjorde min och Emmies dag! 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback