slide show


Bad hair day...

Publicerat 2012-10-11 07:45:03 | i kategori | Lämna gärna en kommentar!


Bäääh... Har värsta bad hair day! Aja, pallar inte göra någonting åt det just nu...
Dagens look: Svart/grå jeans Crocker, Tröja Union jack OHIO! 
 
Kom upp 6:35 idag, sååå duktig jag är! Hahah! Nog tidigaste tiden jag har gått upp vääldigt länge kan jag säga!
 
Måste ner och packa ridgrejer och tvätta mina gummistövlar, ska ju till Sonic idag! Jag och Jossan ska förmodligen hoppa! Hoppas att vi gör det, har humöret på TOPP för hoppning idag!
 
Sonic är så rolig att hoppa, han känns så posetiv liksom! Som om han verkligen gillar det! Fina pownie! :D
 
 
Aja, måste dra nu och packa ridgrejer somsagt och sådärå, skjuts till skolan idag --> Lyx!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback