slide show


Älggryta & kvällsplaner

Publicerat 2012-10-28 19:35:23 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Käkat älggryta med klyftpotatis! Yummie! Lite glass sen till efterrätt, men inte dessert än! Det blir efter Solsidan det! Känns så skönt att vara Ledig imorn!
 
Och någon glass med passionsfrukt och vanilj som mamma köpte! Aldrig ätit dessa förut, ska bli kul och testa!
 
Här är lite "planer" för kvällen:
 
 Middag
● Datan... :)
● Solsidan!
● Efterrätt, glass!
● Kanske kollar på Helenius hörna eller något sånt...
● "Partaj"! Komediprogram på 5:an! 21-22:00
 
+ Tror att jag och pappa ska beställa mitt iPhone 5 skal! Har somsagt tittat runt en hel del, var inne på det skal jag ska köpa nu ett tag, sen inne på ett annat men nää! Vill ha det här rosa "blingbling" union jack!
 
Klicka för full storlek!
 
Får se vad jag ska göra efter Partaj! Kanske bloggar och nördar datan igen? Beror på vad mamma och syrran ska göra! Pappa ska jobba tills onsdag, sen är han ledig! Så de 3 första dagarna på lovet blir med mamma & syrran! :) 
 
Näni, nu måste jag sluta skriva! Ska ringa Josefin och kolla vilken buss vi tar till våra fina medryttarponnysar Sonic & Bronco imorn! :)
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback