slide show


Tipp topp humör!

Publicerat 2012-11-12 08:20:36 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Somnade 1 inatt, uurs! Kände mig varm, men sen när jag tog tempen hade jag ingen feber? Men somnade sen, och blev inte lika varm! Tror inte det var något! Nu mår jag ialfl toppen!
Gick upp lite innan 7, duscha, åt frukost & fixa mig!
Såhär ser jag ut idag (ful.)
 
 
Linne Hollister något med 200 kr
Kofta Hollister något med 500 kr
Jeans Hollister 590 kr! 
 
Måste packa ridgrejor och så nu! Btw. fick ett mess av mamma precis att hon kunde skjutsa mig och Josefin till stallet! Ååååh snäälla mamma! Det gjorde nog min dag! ;)
 
Ha en bra måndag nu! Kram på er!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback