slide show


Superfin & festlig klänning

Publicerat 2012-11-27 19:05:06 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


 
Här ser ni klänningen som jag & Linda hade på oss på bilden jag la upp igår:
 
 
Såå fin! Hoppas jag kan försöka få mamma att köpa till nyår eller så, den är ju bara sååå fin & festlig!
Läckert att den är längre bak en fram! Och sen paljetterna på överdelen ger den en festlig touch! ;)
 
Klicka på bilderna överst! Finns i minsta storlekarna: 34, 36, 38, 40 & 42! Ååh, vill såå ha den här klänningen!
Visade den för mamma men min stolek - 34 - var tyvärr slut :/ Men den finns säkert nåågonstans i någon Ginatricot butik! Typ i city? :) Vill åka & kolla! Vill sååå ha en klänning! För jag har faktiskt ingen!
 
Vad tycker ni om den här klänningen? Kommentera! :)


/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback