slide show


Statistiken & om mig...

Publicerat 2012-11-21 22:58:21 | i kategori | Lämna gärna en kommentar!


Statistiken är heelt otrolig mot vad den brukar vara! Hoppas såå på att Alla ni stannar! <3
Ni som inte riktigt vet vem jag är? Jag är en tjej på 13 år som bor lite utanför Stockholm. Mitt största intresse är ridningen. Rider 2 ggr i veckan på min medyttarponny Sonic! En jättefin kille på ca 139 cm mankhöjd. Sen varje Onsdag rider jag på ridskolan där jag oxå trivs heelt underbart bra! Annars så pluggar jag, rätt mycket läxor och har några tunga år kvar... Och så är jag med kompisar, shoppar och såå!
Hoppas att ni fick ett lite mer humm om vem jag är! Ställ frågor eller så genom att kommentera eller skicka på mejleb: [email protected]

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback