slide show


Sleeptime

Publicerat 2012-11-26 22:32:55 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Dagen har varit grymt bra för att vara Måndag..! Skolan var väl inte jättekul.. Presterade riktigt dåligt 2'a lektionen, men skärpte mig sedan till tredje lektionen... Måste visa en bättre sida av mig i Matte/NO, kan såå mkt mer... Måste VISA och ge gärnet nu... Så kanske jag kan hinna få upp lärarens uppfattning om att jag är lite störande på lektionerna, hahah... -_- Nuu ska ialfl jag sova..!

Bjuder på lite random bilder från idag! Min favorit bild är ju lungt Bob (stallkattens) min! Hahah! Den busekissen, vet man aldrig vad han hittar på ;)

Godnatt!

/Alva

Kommentarer
Postat av: Melina

Så söt polle!

Svar: Åååh! Tack så jättemycket! Gud! Kan knappt fatta att DU har kommenterat våran blogg! Helt amazing! Stanna gärna och läs våran blogg! :D
Emmie & Alva

2012-11-28 @ 23:44:31
URL: http://similar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback