slide show


Prooppmäätt

Publicerat 2012-11-27 18:24:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Åt precis middag, aaah Vad mätt jag ÄR!!!!

Var ju somsagt oxå i forum med Linda & Anosha, hahah vi provade nyårsklänningar på Gina :)

Här ser ni en liten bild på mig & Linda i klänningarna!! Såå fin kläänning (y) ♥ (Foto Anosha!♥)


Hahah! Ser ni huur lång Linda är bredvid mig, jag är 165,5, Linda är typ 174 cm troor jag! xD (Något sånt)
Lindaaa, geee mig din LÄNGD!! Hahah! Jag lär ialfl bli minst 171 cm! Tur det ialfl... :3 (Mamma är 173 cm och pappa är typ 180 cm nåågonting :P)

coolt med långa tjejer! :o Vene varför, men det är bara häftigt! ;)

 

Neeepp, nu ska jag fortsätta skypea med Malin och så! Läxorna är gjorda, har rätt bra koll...
Elr jaa, kör två NO grejer imorn! ;) (Heheh optimistiskt täänk...)


/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback