slide show


Pluggat 2 timmar

Publicerat 2012-11-18 12:54:52 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Hahah! *wow!* Tror det är rekord för mig faktiskt! Skrev om min svenska saga, hittade på en ny. Hade kört fast med min första. Brukar verkligen aldrig göra det men just den sagans handling var svår att liksom få ett bra slut och lalala. Sedan skrev jag lite om "Someone famous" ett engelska projekt vi håller på med.
Seedan pluggade jag engelska glosor tills på Torsdag, kan de! Haha! Men det var bara 20 stycken så det var verkligen skönt!
Sen gjorde jag en halv uppgift i engelska workbook, alltså våran workbook är helt knasig. Fattar INGET.
Sedan pluggade jag på några oregelbundna verb som vi har tills imorgon i engelskan.
Hm... Kanske ska göra en Matteläxa också! Förlorar ju inget på det! 
 
Förut i Engelskan hade vi inga läxor. Men nu så har läraren tagit tag i sin undervisning (heheh) och nu fick vi typ värsta projekt bomben över oss..!
Fast på ett sett bra ändå, på lektionerna gjorde vi ingenting förut, så det var väl bäst så...
 
Sedan måste jag plugga på lite länder, tror jag gör det strax. Och sedan matte.... Och sen ikväll så går jag igenom lite engelska igen..! Hm, känner mig som världens plugghäst just nu, hahah! :P

Ååh...Venne vad jag ska göra idag... Men nu ska jag ialfl plugga lite matte och sen ta något att äta, har inte ätit någon frukost idag, hehe!
 
 
/Alva
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback