slide show


Planer för Fredag 2 november

Publicerat 2012-11-02 10:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


God morgon på er!
 
Idag ser planen mest ut att vara och fixa hemma inför att vi får gäster imorgon! "Halloweenfest". Ah, när jag säger "Halloweenfest" så menar jag inte att en massa av mina kompisar ska komma och det ska vara fest så. Utan mest typ familjens kompisar och Amanda och hennes mamma såklart!!
 
Här är några punkter som "måste" (helst måste, heheh) checkas av idag:
 
  • Städa rummet:
  1. Plocka massa på typ skrivbordet!
  2. Typ ta ut massa grejer ur garderoben och organisera upp lite bättre
  3. Damma, damma, damma
  4. Dammsuga
  5. Bädda
  • Fixa naglarna, hur vet jag inte... Men förmodligen någonting som passar till imorn... Får se! ;)
  • Ansiktsmask... Fixa lite sånt! Kanske ett fotbad.. Eller ett bad? Hm... Får se vad jag orkar! :P
  • Försöka uppdatera bra på bloggen med bilder osv! :D
Ah, wow, många punkter vah? Hahah näää... Men planerna lär ju bli ändrade under dagen! Kanske handla? Ah jag vet inte... Men känner inte precis för att typ städa hela huset, nääh... Det tror jag inte att jag pallar...
Kanske jag vara lite "tjock" och baka.. :3 Ah, får se! Nu tänkte jag gå ner och käka frukost tror jag!
Blev ändå ganska sent med "Malin skype" igår! ;) Heheh...
 
 
Ha en bra dag hörrni! :D
 
Imorn är det en av mina 3 dagar det här året som jag firar Halloween!
I onsdags - bus eller godis -
Imorgon - halloweenfest -
Om exakt en vecka, alltså nästa fredan! - Halloweenkväll i stallet! :D - 
 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback