slide show


Mina planer för veckan!

Publicerat 2012-11-11 20:52:20 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Måndag (idag): Sonic! Hoppas på ett bra ridpass! :D Ska verkligen försöka göra mitt bästa! Ska nog rida på ute banan! Gillar att rida där! ;)
+ Mina föräldrar kommer hem från Paris! :)
 
Tisdag: Plugg-dag! :// Kanske kollar med Emmie elr någon om vi kan plugga tillsammans! 
 
Onsdag: Hoppning på ridskolan, taggad! Ska bli hypeat kul! Hoppas på en rolig ponny att rida nu då! :D
 
Torsdag: Sonic! Hoppas att övergångarna och tempoväxlingarna ska sitta perfa!
Målet för den här veckan med Sonic är att jag verkligen ska få en " gas och broms ". Att bromsa är kanske inget jag upplever som svårt med Sonic. Men vill verkligen att jag nästan bara ska behöva tänka öka/minska för att han göra det. Alltså, målet är att övergångarna och tempoväxlingarna ska sitta fint! 
 
Fredag: Ojoj, inga planer alls! Får se vad mina föräldrar har för planer! Annars ser jag väl om någon vill göra något! Annars blir det väl en fredagkväll hemma med taco och sånt! Fredagsmys, me gusta! ;)
 
En bild från hoppningen den 1 november.. Saknar, det var såå kul! Hoppas jag hoppar med Sonic snart igen!
Det var såå kul! Men just nu är det dressyr som gäller! Posetiv energi och att jag verkligen vill bygga ett band mellan mig och Sonic!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback