slide show


Med ett leende på läpparna:)

Publicerat 2012-11-15 22:51:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Går och lägger mig riktigt glad ikväll! Går fixat och trixat nu på kvällen och känner mig nöjd! Mamma visade sitt "hemliga" förråd av hudvårdsprodukter..! Vi testade typ en och både mamma och jag stod vid spegeln och bah: "Ååh vad det luktar gått! Åh vad den är skön!" Sånt är alltid kul ;) Att gå och lägga sig när allt är frid och fröjd! (Jaa jag har någon slags förmåga idag att använda lite konstiga ordspråk och sånt. ;)) Fick några prover av mamma oxå som hon typ inte ville ha! Sånt gillas! ;DHahah mobba inte mig och mitt utseende OCH min vackra pyjamasmatch med Blågul tröja och blå/grön/röda pyjamasbyxor! Haha xPNobody's perfect!Imorn är väl planerna skola, sen hem till Amanda och ska sova där!:) Blir nog jättekul! :DGod natt på er!/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback