slide show


Mamma & Pappa har varit på A&F för min skull! Hahah!

Publicerat 2012-11-09 15:29:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Som ni kanske vet så är ju mina föräldar i Paris! Heheh, sa till de: "Ni måste shoppa Abercrombie.& Fitch till mig då! Mamma: "Glöm det, tänker inte shoppa sånt när jag är i Paris. Orkar inte gå in i någon sån butik"
 
Jag bah.. Nooooo... Hahah! Sen idag ringde mamma & pappa mig på NO lektionen och mamma bah:
"Ah, nu är vi på Abercrombie, köade i en timme för att komma in! Vad vill du ha?"
Hahah... Ja bah.. omg! Hahah.. (ja jag är en TÖNT.) Först så bad jag mamma kolla på jeans men de hade Inga i storlek 23!! Dåligt, hahah! På hemsidan på internet har de det, fast inte i butiken tydligen.
 
(Ja, om ni undrar. Jag är 165 cm lång, väger 40 kg och har jeansstorlek 23 eller 24. Men i Hollisters jea
 
ns har jag 23 och kan preciis ha de, nästan för stora! :o Och sist jag kollade hade Hollister och A&F samma storlekar i jeans!
Problemet är att jag nu har blivit såpast lång så jag nästan inte kan ha längd 30 i jeansen!
Inte helt lätt att hitta jenas i stolek 23/32!! :P)
 

Men sa att jag ville ha en hoodie eller en långärmad tröja och gärna ett par pyjamasbyxor då jag inte riktigt är så förtjust i de jag har! Ååh vad mina förädrar är snäälla! Som köar 1 timme fast de egentligen kanske inte ville för min skull! Hahah! :D
 
(En bild pappa skicka när han typ skulle visa olika tröjor och så...^^)
 
Skulle bli väldigt glad att få en grej! Det räcker alldeles utmärkt för mig! ;)
 
/Alva
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback