slide show


Kvällsfodrat, skypeat och druckit te...

Publicerat 2012-11-02 00:38:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Vi var i stallet någon minut innan 20:30! Så vi hann perfa! Man ska typ fodra tidigast 20:30! Så ah, vi hann precis!
Nu när det har blivit så att vi har haft kvällsfodring på det stall Sonic står på både Tisdag och Torsdag så har faktiskt jag & min familj blivit lite bättre på det där! Vi blev klara mycket snabbare idag! 
 
Här har ni 2 lite failade bilder från kvällsfodringen:
 
 
Hihi! Failad hästbild! Min mobilkamera blir inte precis bättre med tiden! :P
Ialfl, en jättesöt häst! Den är jättesnäll att fodra, den dampar liksom inte när man börjar fodra! Jättesöt! ^^
Verkar va en trevligt häst! :)
 
Men självklart, Sonic är allra sötast! Och Bronco!! Ingen slår de små kusarna! Hahah! Sonics hals kändes renare nu när jag fodrade honom på kvällen trotts att han fick gå ut i hagen innan vi åkte från stallet vid två!! xP Aja, har inget emot en renare Sonic! ;)
 
Seeen när jag kom hem skypeade jag med Malin i typ 1,3 timme :3 Hahah, vilket liv! :P Aja! Om man ändå liksom sitter vid datan så är man ju mer social om man faktiskt skypear med en kompis!
Fast jag är inte en sån som sitter och skypear med 10 främlingar liksom, venne... Men känns som att nya människor träffar jag helst IRL... Men ah! Hahah klart man kan träffa folk via skype, typ adda random. Men nä, not my style! 
 

Efter 1,5 timmes skype med Malin så har jag druckit te och kollat på tv med pappa! Sen gick jag upp på mitt rum! Städat lite i garderoben och nu skype igen med Malin!
 
Pappa köpte ett av mina favvo te´er! Smarrigt! :P Har blivit lite av en te-beroende! :o
 
 
Aja, jag kan ju inte precis påstå att jag är en bra fotograf, ialfl inte med mobilkameran! Menmen! Jag är inte perfekt, bloggen är inte perfekt! Men ääh! Jag lever livet liksom, har jag inte tid och dra fram systemkameror och stå och fota en kopp te i liksom en halvtimme. Nä, en okej bild räcker lagom! Eller?
 
Hahah, ibland kan jag tycka att riktiga fotobloggar som har vääääärsta bildkvalitéerna på ALLA bilder och perfekta inlägg och rubriker... Det blir lite tråkigt i längden? Jag är mig själv! Känns som bäst att köra på den stilen! Fast bättre bilder skadar ju förstås Aldrig!
 
 
 
(Bild på Malin & Falco! En häst hon red i somras! Fina va!? ♥)

Just nu sitter jag och skypear med Malin!! Tänkte lägga mig strax! Och typ skriva ett inlägg med lite planer för imorn.. ;)
 
God natt readers!
 

/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback